BMW KLUB PODBESKIDZIE Strona Główna
BMW KLUB PODBESKIDZIE
bmwpodbeskidzie.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[E46] Brak mocy w BMW e46 2.0 D 136KM POMOCY
Autor Wiadomość
Marcin87 
Coś tu już napisał


Samochód: BMW e 46 2.0d 2000r teraz 323 COUPE 92r
Imię: Marcin
Wiek: 26
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 54
Skąd: Kozy
Wysłany: 1 Marzec 2009, 12:39   [E46] Brak mocy w BMW e46 2.0 D 136KM POMOCY

Witam mam problem z moim BMW e46 2.0d 2000r.
Mianowicie do ok 2200 obrotów ciągnie normalnie a powyżej przyśpiesza ale czuć że coś go trzyma i nie chce już tak iść, byłem na kompie i nic nie wykazało czy ma ktoś jakiś pomysł??
Próbowałem przepływke i dalej to samo, wyczyściłem EGR i też nic. :/
Ostatnio zmieniony przez 7 Czerwiec 2010, 18:16, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
GWOZDZIU 



Samochód: 325i coupe & x3
Imię: Jerzy
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 655
Skąd: Węgierska Górka
Wysłany: 1 Marzec 2009, 15:34   

sprawdzić szczelność dolotu
sprawdzić zworek sterujący turbina ,podciśnieniem a dokładnie jego drożność (filterek)
 
 
 
pardon 
Coś tu już napisał



Samochód: BMW E36 318i 1995
Imię: Mariusz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 80
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 1 Marzec 2009, 18:40   

U kumpla w e46 320d był podobny objaw - winny był katalizator zapchany smołą ze spalin
 
 
 
kanar 
Moderator



Samochód: E39 M52B25
Imię: Herr Flick
Pomógł: 56 razy
Wiek: 41
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 1347
Skąd: Kanar Industry Design
Wysłany: 1 Marzec 2009, 19:09   

Nie chcialbym byc zlym prorokiem ale wyglada mi to na pompe wtryskowa.
Jesli moge cos zasugerowac to podjedz do chlopakow z MA-BO robili niedawno takie E-46
 
 
 
Marcin87 
Coś tu już napisał


Samochód: BMW e 46 2.0d 2000r teraz 323 COUPE 92r
Imię: Marcin
Wiek: 26
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 54
Skąd: Kozy
Wysłany: 2 Marzec 2009, 11:56   

OK to na razie dzięki mam nadzieje że to jakaś głupota bo jak nie to lipa! kanar o co czodzi z tymi chlopakami z MA-BO bo nie czaje (jakiś adres lub tel.) Jak by tam komuś coś jeszcze przyszło do głowy to czekam na jakieś pomysły.
Gdzie jest ten zworek sterujący turbina ,podciśnieniem??
 
 
 
asek 


Samochód: E36,E46,E90
Imię: Adam
Pomógł: 10 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 1800
Skąd: Chełmek
Wysłany: 2 Marzec 2009, 12:37   

dzwon do Mabo tel do Krzyska 512263400 lub Zbyszek 512263401. Zaklad maja w Ligocie kolo Czechowic.... Zbyszek jest z Ket mozesz do niego podjechac wieczorem do domu i ogladnie co jest nie tak
 
 
Marcin87 
Coś tu już napisał


Samochód: BMW e 46 2.0d 2000r teraz 323 COUPE 92r
Imię: Marcin
Wiek: 26
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 54
Skąd: Kozy
Wysłany: 8 Marzec 2009, 16:08   

Witam ponownie byłem w MA BO ale dalej nic wyczyściłem elektrozawory do turbiny i egr lecz i nadal nic, katalizatorem to też nie jest. Powiedzcie czy i jak się da sprawdzić pompe wtryskową i turbine ewentualnie kto i gdzie takie coś robi?? :padam:
 
 
 
e30 
Stały bywalec


Samochód: e301.8ia e30 kundel i,e46 coupe 1.8
Imię: Adam
Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 272
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 8 Marzec 2009, 20:28   

turbinę żeby sprawdzić musisz ściągnąć węza co idzie od filtra powietrza do turbiny. obadaj tez olej w silniku czy nie brakuje. oglądnij wirnik w turbinie czy łopatki są całe
 
 
Marcin87 
Coś tu już napisał


Samochód: BMW e 46 2.0d 2000r teraz 323 COUPE 92r
Imię: Marcin
Wiek: 26
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 54
Skąd: Kozy
Wysłany: 9 Marzec 2009, 16:02   

Patrzyłem tam na tą turbinkę i jest elegancka łopatki całe lekko chodzą żadnego syfu tam nie było ale żeby ja lepiej pooglądać to pasowało by ją wyciągnąć ale nie wiem jak ona jest tam mocowana i czy ja od góry (tzn od strony maski.)
 
 
 
e30 
Stały bywalec


Samochód: e301.8ia e30 kundel i,e46 coupe 1.8
Imię: Adam
Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 272
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 15 Marzec 2009, 14:47   

da radę od góry nie ma większych problemów żeby ją wyjąć
 
 
james 
Nowicjusz


Samochód: E46 2.0D 2001
Imię: PITER
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2
Skąd: SZCZECIN
Wysłany: 1 Lipiec 2009, 23:47   

MAM PYTANIE DO marcin87 -CZY WIESZ CO BYŁO PRZYCZYNA ZE NIE CHCE CIĄGNĄĆ POWYŻEJ 2200obr. bo ja mam ten sam problem bylem na kompie i nic filterki tez są ok egr czysty


[Admin] Na forum nie piszemy DUŻYMI LITERAMI polecam regulamin !!!
Ostatnio zmieniony przez 2 Lipiec 2009, 22:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
marowski25 
Coś tu już napisał


Samochód: bmw e36 320i
Imię: Marek
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 95
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2 Lipiec 2009, 22:45   

nie spodziewaj się cudów bo te 136 KM jest bardzo naciągane. testowałem to BMW 2l i bylem bardzo zawiedziony. A mam porównanie z Passatem 130 KM bo takowe auta mamy służbowe w firmie w której pracuje i różnica miedzy bmw a Passatem jest jak miedzy żółwiem a zającem. proponuje 3litrowego diesla. to chyba najlepszy silnik dieslowski bmw
Ostatnio zmieniony przez 2 Lipiec 2009, 22:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marcin87 
Coś tu już napisał


Samochód: BMW e 46 2.0d 2000r teraz 323 COUPE 92r
Imię: Marcin
Wiek: 26
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 54
Skąd: Kozy
Wysłany: 4 Lipiec 2009, 15:07   

Kolego miałem z tym duży problem, ale jest gość w Dankowicach który mi to zrobił. To było coś od ciśnienia na turbinę tzn jakiś zaworek sterujący albo puszczający ciśnienie na turbo, ale to nie ten w którym są filterki tylko jest jeszcze jeden. A sprawdzali ci go na kąpie pod obciążeniem tzn w trakcie jazdy? Bo mi to tak wykrył, że nie dostaje odpowiedniego ciśnienia na turbinę ,a wtedy są 2 opcje albo się gruszka wiesza albo właśnie ten zawór.
Ostatnio zmieniony przez albertmor 4 Lipiec 2009, 17:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
james 
Nowicjusz


Samochód: E46 2.0D 2001
Imię: PITER
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2
Skąd: SZCZECIN
Wysłany: 8 Lipiec 2009, 19:35   

dzięki koleżko za instrukcje ,postaram się to jakoś zlokalizować -komp nic nie widział , to musi być jakaś usterka mechaniczna.
Ostatnio zmieniony przez 8 Lipiec 2009, 19:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vebasto 
Nowicjusz


Samochód: BMW 320d 2000ccm 1999r.
Imię: Wojciech
Wiek: 25
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 1
Skąd: Brodnica
Wysłany: 7 Wrzesień 2009, 21:47   Re: Brak mocy w BMW e46 2.0 D 136KM POMOCY

Sprawdź taki filterek powietrza znajdujący sie między silnikiem a prawą podłożnicą. Jest on Blisko turbiny mniej więcej. Zobacz szczelność filtra przelotowego i wężyków. Ewentualnie podepnij tzw krótko czyli bez filtra. Wiem bo sam to przerabiałem ze swoja E46 i były takie same objawy.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group